Direktlänk till inlägg 28 april 2010

bästa dagen på länge ♥

Av emma berglund - 28 april 2010 20:06

heejjj alla söta människor!♥  

 

idag varre först tråkig skola -.-,

 

men sen gick jag till kungsmässan och träffade Ellan saknade Bonnier :D , hon var sjukt brun ( eftersom hon har varit i spanien ), aja jag är ganska avundsjuk över det , men men . jag får bli brun i sommar  istället hihi 

 

vi gick mest runt på och pratde men jag köpte ett par harems byxor och Ellan köpte likadanna :))), vi var på kungsmässan typ i över 4 timmar ;o , hahaha sjukt kul var det :)<3

tack för dagen älskling !(L)

 

Imorgon ska vi typ jogga 2 elr 3 km i skolan , ´´jättekul -.-´´ .....

aja , imorgon ska jag nog träffa Julia oxå, wiiee va ruligt :)<3 ,

 

men nu ska jag göra läxor ,,,

 

pussss & kram // emma berglund ♥

 

 
 
Ingen bild

ellan :D

28 april 2010 20:29

sjukt kul var det !
tack för dagen älskling ! :))) (L)
du är bäst loveuuu !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma berglund - 11 maj 2010 18:40

holllllaaaa ♥     Då var det tissdag då;) , vi hade ju spanka provet idag men det var inte så svårt som jag hade trott ändå;))), så jag hoppas jag har alla rätt....   När jag kom hem efter skolan så gjorde jag inte så mycket , gick en ...

Av emma berglund - 10 maj 2010 19:31

  Hellllllllluuuu    ♥     Hur mår alla ? , hoppas alla mår toppen (yyy   Jag glömde skriva ett inlägg igår ( söndag) men jag gjorde inte så mycket.. På förmiddagen var jag hos Maja och tittade på hennes nya lilla söta hundvalp so...

Av emma berglund - 8 maj 2010 20:08

Chaaiiioo alla snyggingar !  ♥   Igår till idag så sov jag hos emmi , SJUKT kul hade vi ... Igårkväll ( fredag) så var vi skit trötta typ så vi skratta åt allting och jag menar verkligen ALLTING ! haha   man kan lungt säga att humorn va...

Av emma berglund - 7 maj 2010 07:07

Goo ´morogon   ♥ Jag ber om ursäkt för att jag inte gör så många inlägg på kvällarna ... men jag är bara för trött för det -.- , Men iallafall , igår så var jag hemma och gjorde läxor , gick en promenad med hunden & sedan på eftermidda...

Av emma berglund - 5 maj 2010 20:15

 heellllluuu   ♥     Idag var det skola , onsdagar är nog den bästa dagen på hela veckan ( efter fredag då x)   Efter skolan blev jag hämtad av mamma och Julia vi åkte till varberg för att hälsa på Markus .. ( bara några som vet varf...

Presentation


välkommna till min nya blogg elr aa min andra :D , jag hoppas att jag ska komma igång och blogga lite oftare än vad jag gjorde förut :),
/ e&b ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards