Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

ttiiisssddaagg :D♥

Av emma berglund - 4 maj 2010 20:08

cchhhaaaiiioo♥  

 

skola idag , var faktiskt ganska kul , haha

allafall rasterna ,omg vad jag skratta ;)  hihi  

 

har mest pluggat efter skolan -.- , vi har ju spanska prov om en vecka , fifan ! ganska mycket man ska kunna inför det ;)

 

Denna tisdag tror jag har varit en av dom tråkigaste på året , x)

Efter som Julia bor här nu så är det ju lite ruuligt iallafall , haha :D

 

imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra efter skolan men nått kul blir det väl :))))

kanske vara med Ebba om hon kan <3

 

just nu lyssnar jag på en sjukt bra låt (a

som jag typ har fastnat för ,

 

with you~ Chris Brown !  

 

ha det bäst alla :)

 

pussss&kram // emmaberglund ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma berglund - 11 maj 2010 18:40

holllllaaaa ♥     Då var det tissdag då;) , vi hade ju spanka provet idag men det var inte så svårt som jag hade trott ändå;))), så jag hoppas jag har alla rätt....   När jag kom hem efter skolan så gjorde jag inte så mycket , gick en ...

Av emma berglund - 10 maj 2010 19:31

  Hellllllllluuuu    ♥     Hur mår alla ? , hoppas alla mår toppen (yyy   Jag glömde skriva ett inlägg igår ( söndag) men jag gjorde inte så mycket.. På förmiddagen var jag hos Maja och tittade på hennes nya lilla söta hundvalp so...

Av emma berglund - 8 maj 2010 20:08

Chaaiiioo alla snyggingar !  ♥   Igår till idag så sov jag hos emmi , SJUKT kul hade vi ... Igårkväll ( fredag) så var vi skit trötta typ så vi skratta åt allting och jag menar verkligen ALLTING ! haha   man kan lungt säga att humorn va...

Av emma berglund - 7 maj 2010 07:07

Goo ´morogon   ♥ Jag ber om ursäkt för att jag inte gör så många inlägg på kvällarna ... men jag är bara för trött för det -.- , Men iallafall , igår så var jag hemma och gjorde läxor , gick en promenad med hunden & sedan på eftermidda...

Av emma berglund - 5 maj 2010 20:15

 heellllluuu   ♥     Idag var det skola , onsdagar är nog den bästa dagen på hela veckan ( efter fredag då x)   Efter skolan blev jag hämtad av mamma och Julia vi åkte till varberg för att hälsa på Markus .. ( bara några som vet varf...

Presentation


välkommna till min nya blogg elr aa min andra :D , jag hoppas att jag ska komma igång och blogga lite oftare än vad jag gjorde förut :),
/ e&b ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards