Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

seg morgon !-.- ♥

Av emma berglund - 7 maj 2010 07:07

Goo ´morogon   ♥

Jag ber om ursäkt för att jag inte gör så många inlägg på kvällarna ... men jag är bara för trött för det -.- ,

Men iallafall , igår så var jag hemma och gjorde läxor , gick en promenad med hunden & sedan på eftermiddagen / kvällen  så ringde Maja och sa att hon skulle komma till oss , så en kvart senare så var hon här     

 

Ingen kan nog fatta hur sjukt glada jag och Julia var över att få se henne !!! (L)

Vi gjorde chocklad puddig eftersom Maja älskar det för hon är lixom VÄRLDENS gottegris !:)

 

Vi  spelade lite spel , snackade en hel del :)

En topppen dag helt enkelt !  <3

 

Idag så ska vi på någon dansföreställning i skolan så vi får sluta lite tidigare , yay(yyy

 

I eftermiddag så åker jag ,mamma och Julia ner till åsa för mamma ska typ färga håret , så jag o Julia hittar väl på något kul där :D ,

 

I kväll ska vi nog träffa Maja oxå , :DDDD

 

Denna helgen har jag inga planer för direkt , jag tar dagen som den kommer och hittar på något kul :D

 

 

pussss&kraam// emmaberglund♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma berglund - 11 maj 2010 18:40

holllllaaaa ♥     Då var det tissdag då;) , vi hade ju spanka provet idag men det var inte så svårt som jag hade trott ändå;))), så jag hoppas jag har alla rätt....   När jag kom hem efter skolan så gjorde jag inte så mycket , gick en ...

Av emma berglund - 10 maj 2010 19:31

  Hellllllllluuuu    ♥     Hur mår alla ? , hoppas alla mår toppen (yyy   Jag glömde skriva ett inlägg igår ( söndag) men jag gjorde inte så mycket.. På förmiddagen var jag hos Maja och tittade på hennes nya lilla söta hundvalp so...

Av emma berglund - 8 maj 2010 20:08

Chaaiiioo alla snyggingar !  ♥   Igår till idag så sov jag hos emmi , SJUKT kul hade vi ... Igårkväll ( fredag) så var vi skit trötta typ så vi skratta åt allting och jag menar verkligen ALLTING ! haha   man kan lungt säga att humorn va...

Av emma berglund - 5 maj 2010 20:15

 heellllluuu   ♥     Idag var det skola , onsdagar är nog den bästa dagen på hela veckan ( efter fredag då x)   Efter skolan blev jag hämtad av mamma och Julia vi åkte till varberg för att hälsa på Markus .. ( bara några som vet varf...

Av emma berglund - 4 maj 2010 20:08

cchhhaaaiiioo♥     skola idag , var faktiskt ganska kul , haha allafall rasterna ,omg vad jag skratta ;)  hihi     har mest pluggat efter skolan -.- , vi har ju spanska prov om en vecka , fifan ! ganska mycket man ska kunna inför de...

Presentation


välkommna till min nya blogg elr aa min andra :D , jag hoppas att jag ska komma igång och blogga lite oftare än vad jag gjorde förut :),
/ e&b ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards