Alla inlägg under april 2010

Av emma berglund - 30 april 2010 07:16

goo´morgon , hihi ♥

 

 

Igår kväll var jag för trött för att blogga , det är jag nu med men aja...,

 

Igår var jag och Julia på kungsmässan och köpte en fin present till Maja :) , efter det gick vi typ runt lite ute och hade skojjjjjjj   

 

Nu ska jag snart till skolan ska bara äta lite frukost först ;)

 

efter skolan så ska jag ner till åsa och fira valborg där :))))))))))))))))

med Cajsa , Thea och många fler :D , mee like !,

 

men nu måste jag gå ....

 

pusssss&kraam// emma berglund ♥

 

 

Av emma berglund - 28 april 2010 20:06

heejjj alla söta människor!♥  

 

idag varre först tråkig skola -.-,

 

men sen gick jag till kungsmässan och träffade Ellan saknade Bonnier :D , hon var sjukt brun ( eftersom hon har varit i spanien ), aja jag är ganska avundsjuk över det , men men . jag får bli brun i sommar  istället hihi 

 

vi gick mest runt på och pratde men jag köpte ett par harems byxor och Ellan köpte likadanna :))), vi var på kungsmässan typ i över 4 timmar ;o , hahaha sjukt kul var det :)<3

tack för dagen älskling !(L)

 

Imorgon ska vi typ jogga 2 elr 3 km i skolan , ´´jättekul -.-´´ .....

aja , imorgon ska jag nog träffa Julia oxå, wiiee va ruligt :)<3 ,

 

men nu ska jag göra läxor ,,,

 

pussss & kram // emma berglund ♥

 

Av emma berglund - 27 april 2010 15:28

  helllluu   ♥

 

 

Idag har det varit en helt vanlig tråkig tisdag -.-,

vi hade diagnos i skolan som vi typ har hela tiden nu ;s aja , det gick väl ok ;) sen efter skolan gick jag hem och gjorde spanska läxor m.m

 

om ett tag kanske jag ska träffa Julia , om hon vill och kan   , men man får väl hoppas att det går :D

 

jag bloggar kanske lite mer senare , just nu har jag lixom inget mer att skriva ;p

 

pussss och kram // emma berglund ♥

Av emma berglund - 26 april 2010 19:17

cheennnnaaa   <3


I helgen har jag varit i motala hos pappa och haft SÅDÄR kul asså :/ , aja .. jag hade typ barnkals för lillasyster ellen som är 6 år nu :O herregud va åren går fort... 


jag är lite ledsen över att jag missade dom norska killarna som var i kungsbacka i helgen ;) , men aja livet går vidare :D, hehe


Idag ( måndag ) så var vi i skogen på idrotten , ´´ jättekul´´ , verkligen -.- , sen efter skolan så träffade jag Jullan- Bullan , hihi vi gick till kungsmässan och hade det skojj   

jag träffar säkert Jullan mer i veckan :)))


Just nu ligger våran bästavän Maja på sjukhuset ( hon ska opereras ) :((( , MAJA vi saknar dig till tusen <3


ikväll ska jag nog titta på Top Model , hehe  det är faktiskt helt okej :) ....


pussss& kram // emma berglund (L)

Av emma berglund - 23 april 2010 13:17

heellllluuu   ♥

 

Idag har jag varit hemma från skolan och vilat , jag känner mig skapligt bra nu iallafall (yyyy ( men fortfarande väldigt trött -.- )

 

I helgen ska jag som sagt vara hos pappa så ni får ursäkta mig om jag inte gör några inlägg i helgen   ( pappas dator är ju inte lite trögg !-.- :) , aja ,det får bli ett långt inlägg på söndag kväll eller måndag ;) ,

 

jag fick precis veta att vi inte ska på klassresa till kojti järvi längre   buhuhu ! :((

 

men vi ska till liseberg (Y) det är ju oxå ganska kul även om jag hade vela åka till kojtijärvi ;) ♥

 

....men nu måste jag gå och packa inför bussresan till pappa :D ,

 

alla får ha en jättebra helg !

 

pusss& kram // emma berglund♥

Av emma berglund - 22 april 2010 13:15

Heejjsan !:D♥

 

Idag är jag fortfarande sjuk :( , men jag är på bättrings väg iallafall   wiieee !

jag har mest slappat idag , gjort lite hemläxor och vilat mer...

jag hoppas på att bli frisk så snart som möjligt , för i helgen ska   min lillasyster ha barnkalas och jag ska nog vara lek-ledare  jättekul , hehe :) , men eftersom jag är sjuk så får jag se om det blir av :/

 

jag bloggar senare tror jag :)  , här kommer en bild som betyder att jag VILL ha sommmmar !♥

 

 

puss&kram// emma berglund!♥

 

 

 

 

Av emma berglund - 21 april 2010 12:20









På fotbollsplanen ( suddigbild) :DD









Julia i hopptornet :))))









våran stuga :D


älskaälskaälska knarrholmen :D , laddar in fler bilder senare , pusss o ha det bäst !(L)

Av emma berglund - 21 april 2010 12:05

heejj alla sötnosar! ♥

 

jag tänkte att det kunde vara kul att börja blogga igen    

lite små roliga saker att veta om mig då :D

 

: jag älskar mina vänner över allt annant ,

min lillasyster betyder hur mycket som helst för mig ,

jag gillar att vara med vänner lyssna på musik och hitta på roliga saker ♥

 

här kommer lite härliga sommar minnen från knarrholmen , en ö man hör  och aldrig glömmer   

 

pusss & kram / emma berglund♥

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommna till min nya blogg elr aa min andra :D , jag hoppas att jag ska komma igång och blogga lite oftare än vad jag gjorde förut :),
/ e&b ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards